1 |
İnsan ve sosyal çevre arasındaki ilişkiyi anlayabilme |
2 |
Alanı ile ilgili eğitim ve öğretim süreçlerini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
3 |
Temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
4 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bir projede çalışabilme, bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme |
5 |
Toplumsal, bilimsel, kültürel ve mesleki etik değerlerin bilincinde olabilme |
6 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme |
7 |
Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
8 |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme |
9 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilme, verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme |
10 |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuatı anlayabilme |
11 |
Sosyal, kültürel ve hukuksal hak ve sorumluluklara uygun hareket edebilme |
12 |
Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme |
13 |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranıp ve bu süreçlere katılabilme |
14 |
Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme |
15 |
Çocuklarla ilgili bakım işlevini gerçekleştirebilme |
16 |
Bireysel farklılıkları dikkate alarak öğrenim gereksinimlerini belirleyebilme, eğitim sürecini planlayıp uygulayabilme |
17 |
Kendisini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |