1 |
Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumlayabilme |
|
|
|
X |
2 |
Gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlayabilme |
|
|
|
X |
3 |
Sanat ve tasarım problemlerini tanımlama becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
4 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümleme becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
5 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
|
|
|
X |
6 |
Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
|
|
|
X |
7 |
Etkin iletişim kurma, kendini ifade edebilme ve ikna becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
8 |
Sanat ve tasarım çözümlemelerini toplumsal ve evrensel boyutlarda anlayabilme becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
9 |
Yaşam boyu eğitimin önemini kavrama becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
10 |
Yaşam boyu eğitim gerekliliklerini yerine getirebilme becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
11 |
Çağın sorunlarını takip edebilme becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
12 |
Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanabilme yetkinliğine sahip olabilme |
|
|
|
X |
13 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümlerken çevre bilincine sahip olabilme |
|
|
|
X |
14 |
Tasarım problemlerini çözümlemede kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilme |
|
|
|
X |
15 |
Görsel sanatların bir ya da birden çok ortamında malzeme ve yöntemlere dair pratik ve teknik uzmanlık sergilemek |
|
|
|
X |
16 |
Soyut kavramları somut ve görsel/işitsel formlara dönüştürme sürecini öğrenmek. |
|
|
|
X |
17 |
Görsel metinleri kapsamlı bir sanat tarihi ve teorisi bilgisiyle okuyarak, görselin biçim ve içeriğini tarihsel ve anlamsal bağlama oturtmak. |
|
|
|
X |