1 |
Sosyal Bilimler için gerekli olan Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, Türk Dili ve Yabancı Dil (İngilizce, Almanca, Fransızca), Genel İşletme, İktisat, Genel Uygarlık Tarihi, Psikolojiye ilişkin temel kavramları tanımlayabilme |
|
|
|
X |
2 |
Halkla İlişkiler için temel kavram olan iletişim, ikna ve sözlü-sözsüz iletişim konularında bilgiye sahip olma |
|
X |
|
|
3 |
Halkla İlişkiler, Pazarlama Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kurumsal İletişim, Halkla ilişkiler Yazarlığı, Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, Halkla İlişkiler ve Uygulama Teknikleri, Halkla İlişkiler Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Marka ve Yönetimi, Kriz İletişimi ve Yönetimi, İletişim Araştırmaları, Reklamcılık ve Medya Sosyolojisi konusunda temel kavramları tanımlayabilme |
|
|
X |
|
4 |
Halkla İlişkiler, Pazarlama Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, Halkla İlişkiler ve Uygulama Teknikleri, Halkla İlişkiler Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Marka ve Yönetimi, Kriz İletişimi ve Yönetimi, İletişim Araştırmaları, Reklamcılık ve Medya Sosyolojisi alanlarında edindiği ileri düzeydeki kavramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
|
X |
|
|
5 |
Halkla ilişkiler alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak sorunları tanımlayabilme, fırsatları fark edip analiz edebilme, yorumlama ve değerlendirme becerisi edinebilme |
|
X |
|
|
6 |
Halkla İlişkiler, Pazarlama Yönetimi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Yazarlığı, Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar, Halkla İlişkiler ve Uygulama Teknikleri, Halkla İlişkiler Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Marka ve Yönetimi, Kriz İletişimi ve Yönetimi, İletişim Araştırmaları, Reklamcılık ve Medya Sosyolojisi kapsamında ortaya çıkan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme |
|
X |
|
|
7 |
Halkla ilişkiler alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme |
|
X |
|
|
8 |
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme |
X |
|
|
|
9 |
Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olma |
X |
|
|
|
10 |
Bir yabancı dili genel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme |
|
|
X |
|
11 |
Alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımlarını kavramayla birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme |
X |
|
|
|
12 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma |
X |
|
|
|
13 |
Alanı ile ilgili eleştirel düşünerek, yaratıcı stratejiler geliştirebilme |
|
X |
|
|
14 |
Alanına özgü değişime ve yeniliğe açık olma |
X |
|
|
|
15 |
Alanı ile ilgili medyayı takip ve analiz edebilme becerisine sahip olma |
X |
|
|
|