1 |
Alan bilgi ve becerisi ile büro yönetim işlemlerini yürütür. |
X |
|
|
|
2 |
Yazılı ve sözlü iletişimde kendi dilini iyi kullanır (tıbbi yazışmaları eksiksiz ve doğru yazmak, okuduğunu anlamak, doğru ve düzgün ifade etmek, hatasız yazmak, düzgün ve anlaşılır konuşmak). |
X |
|
|
|
3 |
Mesleğini evrensel değerlere sahip, sorgulayıcı bir yaklaşımla yerine getirir.\n |
X |
|
|
|
4 |
Hasta, hasta yakını ve meslektaşları ile etkili bir iletişim kurar. |
X |
|
|
|
5 |
Alanıyla ilgili mesleki ve sosyal bilgi ve becerileri (tıbbi terminoloji, hastalıklar bilgisi, insan anatomisi ve fizyolojisi vb.) etkin bir şekilde kullanır. |
X |
|
|
|
6 |
Mesleğiyle ilgili teknolojik ürünleri etkin bir şekilde kullanır.\n\n |
X |
|
|
|
7 |
Hastanelerin idari birimlerindeki tüm işleri en iyi şekilde yerine getirir. |
X |
|
|
|
8 |
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mesleği ile ilgili mevzuat ile teknolojik, bilimsel ve uygulamayla ilgili gelişmeleri yakından takip ederek bilgi ve becerilerini sürekli geliştirir. |
X |
|
|
|
9 |
Mesleki sorumlulukların farkında olup bunları çalışma ortamında kullanır\n(hasta bilgilerini gizli tutma, dosyaları düzgün tutma, tıbbi dokümanların muhafazası, hasta ve hasta yakınları ile nazik iletişim kurma, tıbbi araştırmalarda sağlık çalışanlarına yardımcı olma vb). |
X |
|
|
|
10 |
Yeni yeterlikler kazanarak mesleki gelişimini destekler.\n\n |
X |
|
|
|