1 |
Sanat ve tasarım bilgilerini edinme ve cam alanına yönelik özgün ve yaratıcı uygulama becerilerini kazanma |
|
|
X |
|
2 |
Cam alanında araştırma, geliştirme ve uygulamaya dayalı yorumlama ve değerlendirme becerisi |
|
|
X |
|
3 |
Cam alanının gerektirdiği kısıtlamalar göz önünde bulundurularak ortaya konan sorun ve gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlama ve yaratma becerisi |
|
|
|
X |
4 |
Disiplinlerarası ortak çalışma becerisi |
|
X |
|
|
5 |
Sanat ve tasarım sorunlarını belirleme, tanımlama becerisi |
|
|
|
X |
6 |
Etkin iletişim kurma ve kendini ifade edebilme becerisi |
|
|
X |
|
7 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği, bilince ve bunu gerçekleştirebilme becerisi |
|
|
X |
|
8 |
Yaşadığı toplum ve çağın sorunlarına evrensel anlamda ilgi duyabilme ve bunları sanat ve tasarım alanında sorunsallaştırabilme becerisi |
|
|
X |
|
9 |
Cam alanında sanat ve tasarım uygulamaları için gerektiğinde teknolojileri, teknikleri ve yenilikleri kullanma becerisi |
|
|
|
X |
10 |
Bireysel farklılıkların derinleştirildiği, özgün tutum ve etkin iletişim kurma bilinci |
|
|
X |
|
11 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözme |
|
X |
|
|
12 |
Cam alanında edindiği mesleki özgüvenle birlikte bilgi birikimlerini bireysel ve ekip çalışması halinde uygulayabilmesi becerisi kazanır. |
|
|
X |
|
13 |
Cam sanatıyla ilgili teknik, estetik ve yaratıcı bilgilerini uygulayabilme becerisi |
|
X |
|
|
14 |
Cam sanatının tarihsel gelişimi ile bilgi birikimine sahip olma |
|
|
|
X |
15 |
Cam oluşumunun temellerini, cam oluşumunun basamaklarını saptayabilme ve Cam yapısı ile camın özellikleri arasındaki ilişkiyi tartışabilme ve temel cam yapılarını tanımlayabilme yetisi |
|
|
|
X |
16 |
Cam alanındaki teknolojik bilgileri yorumlayabilme becerisi |
|
|
|
X |
17 |
Camda kullanılan hammaddeleri tanımlayabilme, elde edilen camın kimyasal bileşimini açıklayabilme, elde edilmesi tasarlanan ürün grubuna yönelik olarak cam ergitmesini saptayabilme ve camın ergime süreci sonrasında uygulanan süreçlerini tanıyabilme yetisi |
|
|
|
X |