1 |
Sosyal hizmet alanında temel ve güncel kuramsal bilgiye ve uygulama bilgisine sahip olma |
|
|
|
X |
2 |
Alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgi ve becerileri kullanarak sorunları tanımlama ve kanıta dayalı çözüm önerileri geliştirme |
|
|
|
X |
3 |
Sosyal hizmet alanında edindiği bilgiyi eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirme, analiz ve sentez yapabilme becerisine sahip olma |
|
|
|
X |
4 |
Sosyal hizmet araştırması yapma, yapılmış araştırma sonuçlarından yararlanma ve mesleki literatürü yorumlama |
|
X |
|
|
5 |
Sosyal hizmet alanları ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek ilgili kişi ve kurumlarla ekip çalışması ve disiplinlerarası çalışma anlayışıyla paylaşma |
|
|
|
X |
6 |
Sosyal hizmet alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak birey, grup ve toplum düzeyinde müdahaleler yapma |
|
|
X |
|
7 |
Bir yabancı dili temel düzeyde kullanarak sosyal hizmet alanındaki bilgileri takip etme ve meslektaşları ile iletişim kurma |
X |
|
|
|
8 |
Alanın gerektirdiği düzeyde bilişim, iletişim ve dijital teknolojileri mesleki faaliyetlerinde kullanma bilgi ve becerisine sahip olma |
X |
|
|
|
9 |
İnsan hakları, sosyal adalet, sosyal kalkınma, birey hak ve özgürlükleri, çeşitliliğe saygı, kolektif sorumluluk, ekolojik denge, çevre bilinci ve sürdürülebilirlik konularında gerekli bilgi birikimine, bilince sahip olma ve bunu mesleki çalışmalarında uygulama |
|
|
|
X |
10 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda mevzuat, yönetim ve yönetim süreçlerine ilişkin bilgi temeline ve mesleki etik değerlere sahip olma ve bunları uygulama |
X |
|
|
|