1 |
Alanında edindiği temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak bilimsel bilgiye ulaşabilme, değerlendirebilme ve uygulayabilme |
|
|
|
X |
2 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bir projede çalışabilme, bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme |
|
|
X |
|
3 |
Toplumsal, bilimsel, kültürel ve mesleki etik değerlerin bilincinde olabilme |
|
|
|
X |
4 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme |
|
|
|
X |
5 |
Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
|
X |
|
|
6 |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme |
|
|
|
X |
7 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilme, verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme |
|
|
|
X |
8 |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuatı anlayabilme |
|
|
X |
|
9 |
Sosyal, kültürel ve hukuksal hak ve sorumluluklara uygun hareket edebilme |
|
|
|
X |
10 |
Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme |
|
|
|
X |
11 |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranıp ve bu süreçlere katılabilme |
|
|
X |
|
12 |
Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme |
|
|
X |
|
13 |
Yaşlıların sosyal, fiziksel ve psikolojik değişimlerini karşılayabilme |
|
|
|
X |
14 |
Yaşlılarda rehabilitasyonu temel düzeyde planlayıp uygulayabilme |
|
|
X |
|
15 |
Sağlıklı ve hasta bireyin yapısını, fizyolojik fonksiyonlarını, davranışlarını ve sağlık ile fiziksel ve sosyal çevre arasındaki ilişkiyi temel düzeyde kavrayabilme |
|
|
|
X |
16 |
Diğer sağlık disiplinleri ile çalışabilme |
|
|
X |
|
17 |
Yaşlı sağlığı ve iş güvenliği bilincinde olabilme |
|
|
|
X |