| 1 | 
                        Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumlayabilme | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 2 | 
                        Gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlayabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 3 | 
                        Sanat ve tasarım problemlerini tanımlama becerisine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                            
                                                        
                        | 4 | 
                        Sanat ve tasarım problemlerini çözümleme becerisine sahip olabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 5 | 
                        Disiplinler arası ortak çalışabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 6 | 
                        Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 7 | 
                        Etkin iletişim kurma, kendini ifade edebilme ve ikna becerisine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 8 | 
                        Sanat ve tasarım çözümlemelerini toplumsal ve evrensel boyutlarda anlayabilme becerisine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 9 | 
                        Yaşam boyu eğitimin önemini kavrama becerisine sahip olabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 10 | 
                        Yaşam boyu eğitim gerekliliklerini yerine getirebilme becerisine sahip olabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 11 | 
                        Çağın sorunlarını takip edebilme becerisine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 12 | 
                        Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanabilme yetkinliğine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                            
                                                        
                        | 13 | 
                        Sanat ve tasarım problemlerini çözümlerken çevre bilincine sahip olabilme | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 14 | 
                        Tasarım problemlerini çözümlemede kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilme | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 15 | 
                        Görsel sanatların bir ya da birden çok ortamında malzeme ve yöntemlere dair pratik ve teknik uzmanlık sergilemek | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 16 | 
                        Soyut kavramları somut ve görsel/işitsel formlara dönüştürme sürecini öğrenmek. | 
                                                     | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                            
                                                        
                        | 17 | 
                        Görsel metinleri kapsamlı bir sanat tarihi ve teorisi bilgisiyle okuyarak, görselin biçim ve içeriğini tarihsel ve anlamsal bağlama oturtmak. | 
                                                    X | 
                                                     | 
                                                     | 
                                                     |