| 1 | Müzik kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olmak | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 2 | Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 3 | Çözümleyici ve eleştirel düşünebilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 4 | Yaşam boyu öğrenme kavramının gerekliliği bilinci | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 5 | Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 6 | Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 7 | Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındalığına sahip olmak | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 8 | Müzik tarihi konusunda bilgi sahibi olmak | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 9 | Müzik ekol ve teknikleri konusunda bilgi sahibi olma ve uygulama becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 10 | Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibi olmak ve eleştirebilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 11 | Müzik etiği konusunda bilgi sahibi olmak | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 12 | Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlayabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 13 | Farklı ekol ve teknikleri uygulayabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 14 | Çözümlemeye dayalı yorum becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 15 | Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 16 | Duyusal algıyı çalışına yansıtabilme becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 17 | Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceyle yorumlama becerisi | X |  |  |  | 
                                                        
                        | 18 | Estetik farkındalığa sahip olmak | X |  |  |  |