| 1 |
Sahip olduğu matematik öğretim bilgisini geliştirir. |
|
|
|
X |
| 2 |
Sahip olduğu alan bilgisini geliştirir.\n |
|
X |
|
|
| 3 |
Sahip olduğu pedagoji bilgisini geliştirir.\n |
|
|
|
X |
| 4 |
Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisinin farkına varır.\n |
|
X |
|
|
| 5 |
Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi bilimsel araştırma yapma sürecinde kullanır.\n |
X |
|
|
|
| 6 |
Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi matematik öğretimi sürecine uygular. |
|
|
X |
|
| 7 |
Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisini kurar.\n |
|
X |
|
|
| 8 |
Matematik eğitimi alanında karşılaşılan bir sorunun çözümü için, bağımsız olarak, bilimsel bir araştırmayı planlar, uygular, elde edilen verileri analiz edip sonuçlarını değerlendirir. |
X |
|
|
|
| 9 |
Matematik öğretimine yönelik öngörülmeyen durumlarda çeşitli yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. \n |
X |
|
|
|
| 10 |
Öğrenme ve araştırmaya yönelik bireysel sorumluluk alır ve yerine getirir.\n |
|
X |
|
|
| 11 |
Matematik eğitimi alanında kazanmış olduğu uzmanlık düzeyindeki bilgilerine dayalı olarak sorunların çözümüne rehberlik eder.\n |
|
X |
|
|
| 12 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.\n |
|
|
X |
|
| 13 |
Matematik eğitimi alanına ilişkin çalışmaları sentezler. |
X |
|
|
|
| 14 |
Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal, kültürel ve toplumsal normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirmek ve değiştirmek için girişimlerde bulunur.\n |
X |
|
|
|
| 15 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinden etkin şekilde yararlanır. |
|
X |
|
|
| 16 |
Matematik eğitimi ve disiplinler arası yürütülen çalışmalarda toplumsal, bilimsel ve etik değerlerin farkında olarak araştırma sürecini bu değerler çerçevesinde yürütür. |
X |
|
|
|
| 17 |
Matematik eğitimi alanındaki güncel politika ve uygulamaları takip eder ve değerlendirir. |
|
X |
|
|