| 1 |
Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumlayabilme |
X |
|
|
|
| 2 |
Gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlayabilme |
X |
|
|
|
| 3 |
Sanat ve tasarım problemlerini tanımlama becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 4 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümleme becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 5 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
X |
|
|
|
| 6 |
Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 7 |
Etkin iletişim kurma, kendini ifade edebilme ve ikna becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 8 |
Sanat ve tasarım çözümlemelerini toplumsal ve evrensel boyutlarda anlayabilme becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Yaşam boyu eğitimin önemini kavrama becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 10 |
Yaşam boyu eğitim gerekliliklerini yerine getirebilme becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 11 |
Çağın sorunlarını takip edebilme becerisine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 12 |
Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanabilme yetkinliğine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 13 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümlerken çevre bilincine sahip olabilme |
X |
|
|
|
| 14 |
Tasarım problemlerini çözümlemede kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilme |
X |
|
|
|
| 15 |
Görsel sanatların bir ya da birden çok ortamında malzeme ve yöntemlere dair pratik ve teknik uzmanlık sergilemek |
X |
|
|
|
| 16 |
Soyut kavramları somut ve görsel/işitsel formlara dönüştürme sürecini öğrenmek. |
X |
|
|
|
| 17 |
Görsel metinleri kapsamlı bir sanat tarihi ve teorisi bilgisiyle okuyarak, görselin biçim ve içeriğini tarihsel ve anlamsal bağlama oturtmak. |
X |
|
|
|