| 1 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki kuramsal ve pedagojik bilgilere sahip olma. |
|
|
X |
|
| 2 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki güncel bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirebilme. |
|
|
|
X |
| 3 |
Okul öncesi eğitimi alanıyla ilgili disiplinlerarası etkileşimi kavrama ve uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün çıkarımlarda bulunma. |
|
|
|
X |
| 4 |
Alanındaki yeni bilgileri kullanarak özgün çalışmalar yapabilme. |
|
|
|
X |
| 5 |
Alanındaki yeni fikirleri eleştirel biçimde değerlendirebilme. |
|
|
|
X |
| 6 |
Alanında karşılaştığı sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alıp, araştırmalar yapabilme. |
|
|
|
X |
| 7 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanıyla ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
|
|
|
X |
| 8 |
Öğrenme-öğretme sürecinde etik konulara önem verme. |
|
|
|
X |
| 9 |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanabilme. |
|
|
|
X |
| 10 |
Sosyal ve kültürel sorumlulukları analiz ederek yerine getirebilme. |
|
|
|
X |
| 11 |
Ulusal, uluslararası ve disiplinlerarası çalışmalarda kültürel farklılıkları göz önünde bulundurabilme. |
|
|
|
X |
| 12 |
Okul öncesi eğitimi alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme. |
|
|
|
X |
| 13 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
|
|
|
X |
| 14 |
Mesleki ve etik sorumluluklarını yerine getirebilme. |
|
|
|
X |
| 15 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki yöntem ve teknikleri bilme. |
|
|
|
X |
| 16 |
Çocuğun bireysel özelliklerine uygun olarak çok yönlü bir değerlendirme yapabilme. |
|
|
|
X |
| 17 |
Normal gelişim gösteren çocuklar ve özel gereksinimi olan çocukların kaynaştırılması sürecinde etkin rol alabilme. |
|
|
|
X |
| 18 |
Çocukların ilkokula hazırlanması sürecinde gerekli bilgi ve becerilere sahip olabilme. |
|
X |
|
|
| 19 |
Bireysel ve grup çalışmalarında etkin bir rol alarak görevini ve sorumluluklarını yerine getirebilme. |
|
|
|
X |
| 20 |
Bireysel olarak kendi öğrenmesini ve bilgileri yönlendirebilme. |
|
|
|
X |
| 21 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerin öğrencilere aktarımı için çeşitli yöntem ve teknikleri kullanabilme. |
|
|
|
X |