| 1 |
Öğretim teknolojileri alanına özgü okuryazarlık becerilerine sahip olma |
|
X |
|
|
| 2 |
Öğretim teknolojileri alanının diğer disiplenlerle olan ilişkisinin farkında olabilme |
X |
|
|
|
| 3 |
Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerilerini geliştirebilme |
|
X |
|
|
| 4 |
Öğretim teknolojileri alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerle birleştirebilme |
|
X |
|
|
| 5 |
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme ve tutum olarak sergileyebilme |
|
|
X |
|
| 6 |
Alana özgü sorunları uygun bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm üretebilme |
|
|
X |
|
| 7 |
Gerçekleştirdiği araştırmaları bilimsel etkinliklerde sunarak diğer araştırmacılarla paylaşabilme |
|
X |
|
|
| 8 |
Öğretim teknolojileri alanında var olan uygulama sorunlarına yönelik çözüm üretebilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Bir araştırmada takım arkadaşlarıyla görev paylaşımı yaparak araştırma sürecinin belirli bir bölümünde aktif olarak rol alabilme |
X |
|
|
|
| 10 |
Öğretim teknolojileri alanında uluslararası alanyazındaki kaynakları araştırıp faydalanabilecek kadar orta düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olma |
X |
|
|
|
| 11 |
Öğretim teknolojileri alanında mevcut bilgilere ve uygulamalara eleştirel bir gözle bakabilme |
|
X |
|
|
| 12 |
İletişim ve araştırma amaçlı ileri düzey teknoloji becerisine sahip olma |
|
X |
|
|
| 13 |
Bireysel çalışma veya takım çalışması gerçekleştirerek bir öğretim yazılımı ya da çevrim içi öğrenme ortamı tasarlayabilme |
|
|
X |
|
| 14 |
Kurumların eğitim gereksinimlerini belirleyerek gereksinime uygun öğretim tasarımı geliştirebilme ve değerlendirebilme |
|
|
X |
|
| 15 |
Akademik ve mesleki anlamda teknoloji kullanımı ve entegrasyonu ile ilgili veri toplayabilme, yorumlayabilme ve bilgi toplumu olma sürecinde toplumu bilgilendirebilme |
|
|
|
X |
| 16 |
Teknolojiyi diğer alanlara entegre ederek disiplinerarası çalışmalara katkıda bulunabilme |
|
|
|
X |
| 17 |
Öğretim teknolojileri alanındaki güncel eğilimleri takip edebilme |
|
|
|
X |