| 1 |
İleri düzeyde sosyal hizmet kuram ve uygulama bilgisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
| 2 |
Sosyal hizmet politikası ve sosyal hizmet yönetimi bilgisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
| 3 |
Sosyal hizmet araştırması yöntem ve teknikleri bilgisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
| 4 |
Sosyal hizmet mesleğinin etik, ilke ve değerler bilgisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Sosyal hizmetin alt uzmanlık alanlarında edindiği kuram ve uygulama bilgisini kullanabilme |
|
|
|
X |
| 6 |
Sosyal hizmet alan bilgisi ile farklı uzmanlık alanlarından edindiği bilgiyi bütünleştirerek analiz edebilme |
|
|
X |
|
| 7 |
Sosyal hizmet alanında tespit ettiği ihtiyaç ve sorunları araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak tanımlayabilme, yorumlayabilme ve tartışabilme |
|
|
X |
|
| 8 |
Nicel ve nitel ileri araştırma yöntem ve tekniklerini kullanabilme |
|
X |
|
|
| 9 |
İleri genelci sosyal hizmet bilgisini uygulamaya aktarabilme |
|
|
X |
|
| 10 |
Sosyal hizmet mesleği ve disiplininin etik ilke ve değerleri doğrultusunda sosyal hizmet uygulaması yapabilme |
|
|
X |
|
| 11 |
Sosyal hizmet alanında uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme |
|
|
X |
|
| 12 |
Sosyal hizmetin bilgi beceri ve değer temeli ile topluma model olma ve yaşam boyu öğrenme anlayışını benimseyebilme |
|
|
X |
|
| 13 |
Sosyal hizmet alanıyla ilgili kuramsal ve olgusal bilgiyi ve ulusal/uluslararası literatürü kullanarak oluşturduğu çalışmaları ders içi etkinliklerde ve bilimsel toplantılarda sözlü, yazılı ve görsel olarak paylaşır, tartışır. |
|
|
|
X |
| 14 |
Sosyal hizmet alanına ilişkin yeni hizmet modellerini, müdahale yöntemlerini, politika ve programları ve ulusal/uluslararası yasal düzenlemeleri takip edebilme, etik ilke ve kurallar çerçevesinde yorumlayabilme |
|
|
X |
|