Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders tamamen açıköğretim stratejisi doğrultusunda hazırlanmıştır. Bir başka deyişle ders kapsamında öğrencilerin bireysel çalışmalar yapmaları ve hazır olduklarında sınava girmeleri gerekmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşulu ya da ek koşulu yoktur. |
Önerilen Dersler |
- |
Okuma Listesi |
- |
Değerlendirme |
Diğer açıköğretim sistemi derslerinde olduğu gibi değerlendirme çoktan seçmeli soruların yer aldığı iki merkezi sınavla gerçekleştirilmektedir. Bu konuda daha fazla bilgi için öğrenenler Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakülteleri Öğretim ve Sınav Yönetmeliğini [http://www.anadolu.edu.tr/tr/acikogretim-iktisat-isletme-fakulteleri-ogretim-ve-sinav-yonetmeligi] inceleyebilirler. |
Staj & Uygulama |
Bu ders kapsamında staj ya da uygulama öngörülmemiştir. |
Katalog İçeriği |
Yeni İletişim Teknolojilerinin Gelişimi; Değişim Aracı Olarak Yeni Medya; Yeni Medya Kullanımının Etkileri; Sosyal Medya Platformları; Sosyal Medyada Etkileşim; Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim; Sosyal Medyada Marka Yönetimi; Küreselleşme ve Sosyal Medya Uygulamaları |