1 |
Marka iletişimi alanında temel düzeyde kuramsal bilgilere sahip olur. |
2 |
Karar, uygulama ve davranışlarında marka iletişimi alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahip olur. |
3 |
Alan ile ilişkili bigileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahip olur. |
4 |
Uygulamada karşılaşılan veya öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
5 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. |
6 |
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. |
7 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak anlatır. |
8 |
Avrupa Dil Protföyü A2 Genel Düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahip olur. |
9 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma , iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur. |
10 |
Değişime ve yeniliğe açık olur. |