Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MEHMET FIRAT |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan (online) eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Mayer, R. E. (Ed.). (2005). The Cambridge handbook of multimedia learning. Cambridge university press.Moore, M., Kearsley, G. , Distance education: A systems view. Wadsworth Belmont, CA. (2012)Moore, M., Kearsley, G., Distance education: A systems view. Wadsworth Belmont, CA (2012) |
Değerlendirme |
1 Ara sınav, 1 Dönem sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Hipermetin, Hiperortam ve Çokluortamlar; Çokluortam Öğrenme Kuramı; İkili Kodlama, Aktif İşlemci, Sınırlı Bilişsel Kapasite; Edgar Dale Yaşantı Konisi; Çokluortam Tasarım İlkeleri; Çoklu Ortam İlkesi ve Uzamsal Yakınlık İlkesi; Zamansal Yakınlık İlkesi ve Tutarlılık İlkesi; Duyu Biçimi, Modelleme İlkesi ve Gereksizlik İlkesi; Bireyselleştirme İlkesi ve İşaretleme, Dikkat Çekme İlkesi; Parçalara Bölme, Kullanıcı Odaklılık İlkesi ve Ön Alıştırma İlkesi; Görüntü İlkesi ve Ses İlkesi; Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarının Tasarımında Çokluortam Tasarım İlkelerinin Kullanılması; Çokluortam Araştıraştırmaları. |