Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezsiz YL
  • Yönetim ve Organizasyon BD (Tezsiz) (YL)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Kurumsal İletişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Kurumsal İletişim İLT551 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır.
Okuma Listesi • Balta Peltekoğlu (2012).  Halkla ilişkiler nedir? (10.baskı). İstanbul: Beta Yayınları. • Cornelissen, J. (2019) Kurumsal İletişim. Editörler: Çisil Sohodol Bir ve İdil Karademirlidağ Suher, The Kitap, İstanbul• Okay, A. (2000), Kurum Kimliği, İstanbul: Mediacat Yayınları.• Solmaz, B. (2017) “Kurumsal İletişim Kavram Kuramlar” editör: Başak Solmaz. Kurumsal İletişim. Anadolu üniversitesi Yayınları:3533, Açıköğretim Fakültesi Yayını No:2367. Eskişehir.• Vural, B.Akıncı & Bat, M. (2013) Teoriden Pratiğe Kurumsal İletişim. İletişim Yayınları, İstanbul.
Değerlendirme
Staj & Uygulama yok
Katalog İçeriği Kurumların İletişime Yaklaşımları; Kurumsal İletişimin Gelişimi; Stratejik Yönetimde Kurumsal İletişimin Yapısı; Kurumlarda İletişim Stratejilerinin Geliştirilmesi; Kurumsal Kimlik, İmaj ve Markalaşma; Medya İlişkileri; Kurumsal İletişimde Kullanılan Araç ve Ortamlar; Kriz İletişimi; Kurumsal İtibar Yönetimi; Kurumsal Sosyal Sorumluluk; Kurum içi İletişim; Yatırımcı ve Devlet İlişkileri; Dijital Medya ve Ağ İletişimi; Kurumsal İletişime Yönelik Yapılan Araştırmalar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri