Okuma Listesi |
Synder, P. A., Rakap, S., Hemmeter, M. L., McLaughlin, T. W., Sandall; S., ve McLean, M. (2015). Naturalistic Instructional Approaches in Early Learning: A systematic Review. Journal of Early Intervention, 37(1) 69-97. Schreibman, L., Dawson, G., Stahmer, A. C., Landa, R., Roger, S., McGee, G.G., Kasari, C., Ingersool, B., ve Kaiser, A. (2015). Naturalistic Developmental Behavioral Interventions: Empirically Validated Treatments for Autism Spectrum Disorder. Journal of Autism and Developmental Disorders, 45 (8), 2411-2428. |
Katalog İçeriği |
Geleneksel Davranışsal Müdahalelerde Ana Değişiklikler; Davranışsal müdahalelerin tarihsel gelişimi; Geleneksel davranışsal müdahaleleri niçin kullanmalıyız? Geleneksel davranışsal müdahalelerin yararları ve sınırlılıkları; Doğal Gelişimsel Davranışsal Müdahaleler; Doğal gelişimsel davranışsal müdahalelerin genel özellikleri, Doğal gelişimsel davranışsal müdahalelerin yararları; Doğal Gelişimsel Davranışsal Müdahaleler Nelerdir?; Fırsat öğretimi, Temel tepki öğretimi, Early start denver model, Söyleşiye dayalı öğretim; Karşılıklı taklit öğretimi, Gömülü öğretim, Jasper (Ortak dikkat-Sembolik oyun-İlgilenme-Düzenleme) |