Okuma Listesi |
Kaynaklar Keith D. Clark (2000) Urban Middle School Teachers’ Use of Instructional Technology, Journal of Research on Computing in Education, 33:2, 178-195, DOI: 10.1080/08886504.2000.10782308Savaşçı-Açıkalın, F. (2014). Use of instructıonal technologies in scıence classrooms: Teachers’ perspectives. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 13(2), 197-201.Bağlama, B., Haksız, M. & Uzunboylu, H. (2018). Technologies used in education of hearing impaired individuals. iJET,13(9), 53-63. https://doi.org/10.3991/ijet.v13i09.8303Kuzu, A. (2011). The factors that motivate and hinder the students with hearing impairment to use mobile technology TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 10(4),336-348. |
Katalog İçeriği |
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları: İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji entegrasyonunun önemi, Teknoloji destekli materyallerin özellikleri, Teknoloji destekli öğretim uygulamalarının niteliği, Teknoloji destekli değerlendirme araçlarının kullanımı, İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji desteğine yönelik ihtiyacın belirlenmesi, Teknoloji destekli öğrenme ortamlarının tasarlanması, Teknoloji destekli uygulamaların planlanması, Uygulamaların incelenmesi, Uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi. |