Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Müşteri Değeri ve Teorik Yaklaşımlar
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Müşteri Değeri ve Teorik Yaklaşımlar İŞL328 VI.YARIYIL 2+0 5.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ HALDUN ÇOLAK
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler PZL312 Consumer Behavior (Tüketici Davranışları)PZL314 Services Marketing (Hizmet Pazarlaması) İŞL 329 Supply Chain Management (Tedarik Zinciri Yönetimi) (ENG)
Okuma Listesi - Heinonen, K. (2023). Characterizing Ex situ Value: A Customer-Dominant Perspective on Value, Journal of Travel Research, 62(8), 1707-1721- Lipkin, M. & Heinonen, K. (2022). Customer ecosystems: Exploring how ecosystem actors shape customer experience, Journal of Services Marketing, 36 (9), 1-17. Received the 2023 Emerald Literati Award Tüm Pazarlama İlkeleri ve Pazarlama Yönetimi Kitapları
Değerlendirme 1 Ara Sınav, 2 Ödev, 1 Final Sınavı
Staj & Uygulama Yoktur.
Katalog İçeriği Müşteri Kavramı; Müşteri Değeri: Değer kavramı, Algılanan müşteri değeri; Değişen Pazarlama Paradigması: Müşteri değerine farklı yorumlar; Hizmet Baskın Mantık: Değerin birlikte yaratılması, Hizmet sağlayıcı görüş alanı; Müşteri Odaklı Yaklaşım; Müşteri İçgörüsü Kavramı; Müşteri Baskın Mantık: Deneyim değeri, Değer formasyonu, Müşteri ekosistemi, Müşteri mental ve sosyal aktiviteleri; Endüstriyel Müşteri Değeri: Temel farklılıklar, İlişki değeri, Müşteri değeri ve güç.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri