Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ HALDUN ÇOLAK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır |
Önerilen Dersler |
PZL312 Consumer Behavior (Tüketici Davranışları)PZL314 Services Marketing (Hizmet Pazarlaması) İŞL 329 Supply Chain Management (Tedarik Zinciri Yönetimi) (ENG) |
Okuma Listesi |
- Heinonen, K. (2023). Characterizing Ex situ Value: A Customer-Dominant Perspective on Value, Journal of Travel Research, 62(8), 1707-1721- Lipkin, M. & Heinonen, K. (2022). Customer ecosystems: Exploring how ecosystem actors shape customer experience, Journal of Services Marketing, 36 (9), 1-17. Received the 2023 Emerald Literati Award Tüm Pazarlama İlkeleri ve Pazarlama Yönetimi Kitapları |
Değerlendirme |
1 Ara Sınav, 2 Ödev, 1 Final Sınavı |
Staj & Uygulama |
Yoktur. |
Katalog İçeriği |
Müşteri Kavramı; Müşteri Değeri: Değer kavramı, Algılanan müşteri değeri; Değişen Pazarlama Paradigması: Müşteri değerine farklı yorumlar; Hizmet Baskın Mantık: Değerin birlikte yaratılması, Hizmet sağlayıcı görüş alanı; Müşteri Odaklı Yaklaşım; Müşteri İçgörüsü Kavramı; Müşteri Baskın Mantık: Deneyim değeri, Değer formasyonu, Müşteri ekosistemi, Müşteri mental ve sosyal aktiviteleri; Endüstriyel Müşteri Değeri: Temel farklılıklar, İlişki değeri, Müşteri değeri ve güç. |