Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ RIDVAN KOCAMAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Arasınav ( )-Test Ödev (0)-Klasik Dönemsonu sınava (P)-Test ) |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Ders, pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması sektörü ve pazarlama araştırma süreci ile başlayacaktır. Araştırma tasarımı, ikincil veriler ve kalitatif araştırma tekniklerinin anlatımı ile devam edecektir. Anket yöntemi ve soru formu tasarımı konularının ardından örnekleme, saha çalışması konularına yer verilecektir. Veri girişi, düzenleme ve veri analizine ilişkin temel konular ele alındıktan sonra araştırma raporu yazımı konusu ile son bulacaktır. |