Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme (UOLP-SUNY Empire State College)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Marketing Management (Pazarlama Yönetimi)
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Marketing Management (Pazarlama Yönetimi) PZL310 IV.YARIYIL 3+0 5.0
Ders Dili İngilizce
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu Principles of Marketing dersini almaktır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Dersin öğretim üyesi, ilgili konularda okunması gerekli makale, gazete/dergi/web kaynakları konusunda öğrenciyi dönem içinde bilgilendirir.
Değerlendirme 1 vize(çoktan seçmeli), 1 final (çoktan seçmeli) ,2 ödev 
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Ürün Yönetimi: Ürün ve hizmet kararları, Marka yönetimi, Yeni ürün geliştirme süreci, Ürün yaşam eğrisi ve yönetimi; Fiyat Yaklaşımları, Temel Fiyatlama Stratejileri: Yeni ürünlerin fiyatlandırılması, Ürün karması fiyatlama stratejileri, Fiyat ayarlama stratejileri, Psikolojik ve tutundurma amaçlı fiyatlama; Pazarlama kanallarının Yönetimi: Kanal tasarımı, Toptancılık ve perakendecilik; Bütünleşik pazarlama iletişimi ve Tutundurma Yönetimiı: İletişim süreci, Reklam ve halkla ilişkiler/duyurum, Kişisel satış, Satış tutundurma, Doğrudan pazarlama.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri