Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Ara Sınav % 30 Ödev % 30 Dönem sonu sınavı % 40 |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Dünya Ticaretinin Gelişimi; Uluslararası Ticaretin Önemi; Uluslararası İletişim ve Reklamcılığın Gelişimi; Uluslararası Reklam Ajanslarının Gelişimi; Uluslararası Pazarlama ve Reklamcılık Stratejileri; Uluslararası Pazarlama İletişimi ve Reklam Çevresi; Sosyal ve Kültürel Değerlerin Uluslararası Reklamcılık Açısından Önemi; Uluslararası Reklam Çalışmalarında Yaşanan Sorunlar; Uluslararası Reklam Araştırmaları; Uluslararası Halkla İlişkiler ve Uluslararası İletişim Bağlantısı; Uluslararası Halkla İlişkileri Etkileyen Faktörler; Uluslararası Halkla İlişkilerde Yönelimler; Dünyada Halkla İlişkiler; Uluslararası Halkla İlişkiler Uygulamalarının Analizi. |