Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ GÜLÇİN SALMAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Ara Sınav 30 - Ödev % 30 - Dönem sonu sınavı % 40 |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Sosyal Kampanyaların Gelişimi ve Tanımı; Sosyal Pazarlama Kavramı; Sosyal Kampanya Destek Stratejileri; Sosyal Pazarlama ile Bağlantılı Kavramlar; Sosyal Pazarlama Planlama Süreci; Kampanya Odak Noktasının Seçilmesi; Sosyal Pazarlama Kampanyalarında Hedef Kitlenin Saptanması; Sosyal Pazarlama Kampanyalarında Amaç ve Hedeflerin Belirlenmesi; Pazaryerinin Bölümlendirilmesi ; Davranış Değişikliğinin Belirlenmesi; Değişimle İlgili Engelleri, Faydaları ve Rekabeti Anlamak; Sosyal Pazarlama Stratejilerinin Geliştirilmesi; Sosyal Pazarlamada İletişim Stratejilerinin Değerlendirilmesi; Sosyal Pazarlama Kampanyalarında Değerlendirme ve Gözlem Planının Geliştirilmesi. |