Katalog İçeriği |
Doğrudan Pazarlama Kavramı; Gelişim Süreci, Doğrudan pazarlamanın özellikleri, Doğrudan pazarlamanın avantajları ve dezavantajları, Doğrudan pazarlama ile ilişkilendirilebilecek kavramlar; Kitlesel Bireyselleştirme, Niş pazarlama, Ürün zaiyatı, Geleneksel doğrudan pazarlama araçları; Posta ile Satış, Katalogla satış, Telefonla satış, Doğrudan pazarlama Tv Reklamları, İnternet aracılığıyla satış, İnternet aracılığı ile satış ve pazarlama karması; İnternette Ürün Sunumu ve Marka Geliştirme, Fiyat, Dağıtım, Tutundurma Aracı Olarak İnternet, E-Ticaret Açısından Tüketici Davranışı, İnternet ve pazar araştırmaları, Diğer doğrudan pazarlama teknikleri. |