Okuma Listesi |
MEB. 2012. “PISA Türkiye”. Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Müdürlüğü, Ankara. http://pisa.meb.gov.tr/wp-content/uploads/2013/07/PISA-kitabı.pdf Çepni, S. (2016). PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorunlarını Anlama. Ankara: Pegem Akademi.Altun, M. (2014). Ortaokullarda (5, 6, 7 ve 8. sınıflarda) Matematik Öğretimi (10. Baskı). Bursa: Alfa Aktüel Yayıncılık.OECD. 2010a. “PISA 2012 Mathematics Framework”. http://www.oecd.org/pisa/pisaproducts/46961598.pdf. |
Katalog İçeriği |
Matematik Okuryazarlığı: Matematiğe olan gereksinim ve matematiğin doğuşu, Çağımızda matematik öğrenmenin amacı, Matematik okuryazarlığı tanımı; PISA Uluslararası Değerlendirmesi ve Türkiye’nin PISA’daki Durumu; PISA Matematik Okuryazarlığı Çerçevesi: PISA matematik okuryazarlığı bileşenleri, Matematik okuryazarlığı soru örnekleri, Matematik okuryazarlığı değerlendirmesi; Matematik Okuryazarlık Becerileri: İletişim, Matematikleştirme, Temsil ile gösterim, Akıl yürütme ve ispat, Farklı stratejiler oluşturma, Matematiksel dil ve işlemleri kullanma, Matematiksel araçları kullanma. |