Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezli YL
  • İşletme Yönetimi Bilim Dalı (İngilizce) Tezli YL.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Marketing Strategy, Concepts and Practices (Paz. Str., Kav.
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Marketing Strategy, Concepts and Practices (Paz. Str., Kav. PZL547 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili İngilizce
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. Ancak Principles of Marketing dersini almış olmak önerilir.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Luke C. Ng(2016)Marketing Myopia – An Update (How Theodore Levitt Changed Our World?A Look at the Impact on Corporate Management after Five Decades) , Journal of Marketing Management, Vol. 4, No. 2, s. 24-34Michael Pepe,(2012)Customer Lifetime Value: A Vital Marketing/Financial Concept For Businesses, Journal of Business & Economics Research, Vol.10., No.1
Değerlendirme Örnek Olay Sunumu: Grup çalışması, öğrenciler hazırladıkları örnek olayları sınıfta sunarlar ve tartışırlarAra sınav: Klasik sınavDönem Projesi:Öğrenciler bir ürün/hizmet için pazarlama planı hazırlar ve rapor olarak sunar. Raporlarını teslim etmeden önce öğrenciler hazırladıkları pazarlama planını sınıfta sunarlar.
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri