Ders Dili |
İngilizce |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. Ancak Principles of Marketing dersini almış olmak önerilir. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Luke C. Ng(2016)Marketing Myopia – An Update (How Theodore Levitt Changed Our World?A Look at the Impact on Corporate Management after Five Decades) , Journal of Marketing Management, Vol. 4, No. 2, s. 24-34Michael Pepe,(2012)Customer Lifetime Value: A Vital Marketing/Financial Concept For Businesses, Journal of Business & Economics Research, Vol.10., No.1 |
Değerlendirme |
Örnek Olay Sunumu: Grup çalışması, öğrenciler hazırladıkları örnek olayları sınıfta sunarlar ve tartışırlarAra sınav: Klasik sınavDönem Projesi:Öğrenciler bir ürün/hizmet için pazarlama planı hazırlar ve rapor olarak sunar. Raporlarını teslim etmeden önce öğrenciler hazırladıkları pazarlama planını sınıfta sunarlar. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
|