Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 Ara sınav, Ödev, Final |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Pazarlama Karması Unsurlarına Giriş; Ürün ve Hizmet Stratejisi; Marka Kavramını Çeşitli Boyutlarıyla İnceleme; Yeni Ürün Geliştirme ve Ürün Yaşam Eğrisi; Ürünlerin Fiyatlanması: Fiyatlamada göz önünde bulunan faktörler ve fiyatlama yaklaşımları, Fiyatlama stratejileri; Dağıtım Kanalları; Toptancılık ve Perakendecilik; Bütünleşik Pazarlama İletişimi Stratejisi; Reklam, Satış Tutundurma ve Halkla İlişkiler; Kişisel Satış ve Satış Yönetimi; Uluslararası Pazarlama. |