Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. FEYZA AĞLARGÖZ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 Ara sınav, 1 Final, 1 ödev |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Marka nedir?; Ürün marka ayrımı, markalaşma olgusu, marka ve çağrışımları; Ticari marka kurumsal marka ilişkisi; Marka yapılandırma ve yönetimi: marka yönetiminin temel ilkeleri, marka kimliği, marka genişleme stratejileri; Marka statüsü; Marka mimarisi; Marka yönetimi modelleri; Markaya yönelik iletişim; Marka mesaj stratejisi; Kurum kültürü marka iletişimi ilişkisi, bütünleşik iletişim araçları ve uygulamaları. |