Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. FERRUH UZTUĞ, DOÇ. DR. FEYZA AĞLARGÖZ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 Ara sınav, 1 Final |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Marka Nedir?; Ürün Marka Ayrımı, Markalaşma olgusu, Marka ve çağrışımları; Ticari Marka Kurumsal Marka İlişkisi; Marka Yapılandırma ve Yönetimi: Marka yönetiminin temel ilkeleri, Marka kimliği, Marka genişleme stratejileri; Marka Statüsü; Marka Mimarisi; Marka Yönetimi Modelleri; Markaya Yönelik İletişim; Marka Mesaj Stratejisi; Kurum Kültürü Marka İletişimi ilişkisi, Bütünleşik iletişim araçları ve uygulamaları. |