Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MİNE OYMAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan eğitim biçiminde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin herhangi önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
N. Serdar Sever, R. Ayhan Yılmaz, Sevil Bayçu vd. Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları.Mutlu Uygun vd. (2012). Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici kabulünü Etkileyen Faktörler" Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, Cilt 4, Sayı 2.Hüseyin Altunbaş (2009). "Pazarlama İletişimi Ve Etkinlik (Event) Pazarlaması ‘Müzik Eğlence Etkinliğinin Marka İletişimine Etkisi’ İletişim Fakültesi DergisiBetül Özkaya (2010). "Reklam Aracı Olarak Advergaming" Marmara Üniversitesi, İİBF Dergisi, C:XXIX, Sayı IIYasemin Bozkurt ve Mine Oyman (2016). “Oyun ya da Reklam? Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor?” Akademik Bakiş Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi Yıl:2016 Sayı: 58 |
Değerlendirme |
Değerlendirme kriterleri 1 Ara Sınav, 1 Ödev ve 1 Dönem Sonu Sınavı'ndan oluşmaktadır. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Pazarlama İletişimi: Kavramı, Kapsamı, Amaçları, Önemi; Pazarlama İletişimindeki Gelişmeler ve Eğilimler: Tüketicilerdeki, Uygulama ve anlayışlardaki gelişmeler; Pazarlama İletişimi ve Teknolojik Gelişmeler; Sosyal Ağlar ve Marka Toplulukları; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Reklam Stratejileri; Halkla İlişkiler ve Duyurum; Doğrudan Pazarlama ve Doğrudan Satış; Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama; Kurumsal Sosyal Girişimler; Mobil ve Gerilla Pazarlama Uygulamaları; Pazarlama İletişimi Planlama Süreci; Pazarlama İletişiminin Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutları. |