Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezsiz YL
  • Pazarlama Yönetimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Tezsiz YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişimi Yönetimi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İletişimi Yönetimi PZY509 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece uzaktan eğitim biçiminde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin herhangi önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka ders bulunmamaktadır.
Okuma Listesi N. Serdar Sever, R. Ayhan Yılmaz, Sevil Bayçu vd. Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları.Mutlu Uygun vd. (2012). Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici kabulünü Etkileyen Faktörler" Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, Cilt 4, Sayı 2.Hüseyin Altunbaş (2009). "Pazarlama İletişimi Ve Etkinlik (Event) Pazarlaması ‘Müzik Eğlence Etkinliğinin Marka İletişimine Etkisi’ İletişim Fakültesi DergisiBetül Özkaya (2010). "Reklam Aracı Olarak Advergaming" Marmara Üniversitesi, İİBF Dergisi, C:XXIX, Sayı IIYasemin Bozkurt ve Mine Oyman (2016). “Oyun ya da Reklam? Genç Oyuncular Eğlence İçerikli Oyun Reklamlari Nasil Algiliyor?” Akademik Bakiş Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi Yıl:2016 Sayı: 58
Değerlendirme Değerlendirme kriterleri 1 Ara Sınav, 1 Ödev ve 1 Dönem Sonu Sınavı'ndan oluşmaktadır.
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Pazarlama İletişimi: Kavramı, Kapsamı, Amaçları, Önemi; Pazarlama İletişimindeki Gelişmeler ve Eğilimler: Tüketicilerdeki, Uygulama ve anlayışlardaki gelişmeler; Pazarlama İletişimi ve Teknolojik Gelişmeler; Sosyal Ağlar ve Marka Toplulukları; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Reklam Stratejileri; Halkla İlişkiler ve Duyurum; Doğrudan Pazarlama ve Doğrudan Satış; Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama; Kurumsal Sosyal Girişimler; Mobil ve Gerilla Pazarlama Uygulamaları; Pazarlama İletişimi Planlama Süreci; Pazarlama İletişiminin Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutları.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri