Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR, PROF. DR. MEHPARE ARGAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Gegez, Ercan, Pazarlama Araştırması,İstanbul, Beta Yay. |
Değerlendirme |
Arasınav ( )-Test Ödev (0)-Klasik Dönemsonu sınava (P)-Test ) |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Pazarlama Araştırmasının Özellikleri ve Doğası; Pazarlamada Araştırmanın Alanı ve Önemi; Pazarlama Araştırması Türleri; Pazarlama Araştırmasında Araştırma Süreci ve Yapısı; Araştırmada Problemin Tanımlanması; Örnekleme ve Örnekleme Yöntemleri; Araştırmada İkincil Veriler; Nitel ve Nicel Veri Toplama Yöntemleri: Anket ve anket yöntemleri, Gözlem ve gözlem yöntemleri, Deney yöntemi, Derinlemesine görüşme, Odak grup; Soru ve Ölçek Türleri; Veri Toplama ve Sınıflandırma; Analizle İlgili Bilgisayar Programları; Pazarlama Araştırmasında Veri Analizi Türleri; Parametrik ve Parametrik Olmayan Analizler; Pazarlama Araştırması Raporunun Hazırlanması. |