Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezsiz YL
  • Pazarlama Yönetimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Tezsiz YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlamada Araştırma ve Analiz
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlamada Araştırma ve Analiz PZY514 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR, DR. ÖĞR. ÜYESİ RIDVAN KOCAMAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Gegez, Ercan, Pazarlama Araştırması,İstanbul, Beta Yay.
Değerlendirme Arasınav ( )-Test Ödev (0)-Klasik Dönemsonu sınava (P)-Test )
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Pazarlama Araştırmasının Özellikleri ve Doğası; Pazarlamada Araştırmanın Alanı ve Önemi; Pazarlama Araştırması Türleri; Pazarlama Araştırmasında Araştırma Süreci ve Yapısı; Araştırmada Problemin Tanımlanması; Örnekleme ve Örnekleme Yöntemleri; Araştırmada İkincil Veriler; Nitel ve Nicel Veri Toplama Yöntemleri: Anket ve anket yöntemleri, Gözlem ve gözlem yöntemleri, Deney yöntemi, Derinlemesine görüşme, Odak grup; Soru ve Ölçek Türleri; Veri Toplama ve Sınıflandırma; Analizle İlgili Bilgisayar Programları; Pazarlama Araştırmasında Veri Analizi Türleri; Parametrik ve Parametrik Olmayan Analizler; Pazarlama Araştırması Raporunun Hazırlanması.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri