Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital Reklamcılıkta Teori ve Araştırma
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Dijital Reklamcılıkta Teori ve Araştırma RHİ537 I.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. NAİM ÇINAR
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşul ya da eşkoşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler
Okuma Listesi Ford, J. B. (2021). New Advances in Advertising Research.Okazaki, S. (Ed.). (2011). Advances in advertising research (Vol. 2): Breaking new ground in theory and practice. Springer Science & Business Media.Verlegh, P., Voorveld, H., & Eisend, M. (Eds.). (2015). Advances in Advertising Research (Vol. VI): The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative. Springer.Rosengren, S., Dahlén, M., & Okazaki, S. (Eds.). (2013). Advances in Advertising Research (Vol. IV): The Changing Roles of Advertising. Springer Science & Business Media.Langner, T., Okazaki, S., & Eisend, M. (Eds.). (2012). Advances in Advertising Research (Vol. III): Current Insights and Future Trends. Springer Science & Business Media.Banks, I. B., De Pelsmacker, P., & Okazaki, S. (Eds.). (2014). Advances in Advertising Research (Vol. V): Extending the Boundaries of Advertising (Vol. 5). Springer.Cauberghe, V., Hudders, L., & Eisend, M. (Eds.). (2018). Advances in Advertising Research IX: Power to Consumers. Springer.Bigne, E., & Rosengren, S. (2019). Advances in Advertising Research X. Springer Fachmedien Wiesbaden.Lee, H., & Cho, C. H. (2020). Digital advertising: present and future prospects. International Journal of Advertising, 39(3), 332-341.Taylor, C. R., & Carlson, L. (2021). The future of advertising research: new directions and research needs. Journal of Marketing Theory and Practice, 29(1), 51-62.
Değerlendirme 2 Ödev
Staj & Uygulama
Katalog İçeriği Temel Kavramlar: Dijital medya, Aktif izleyici, Etkileşim, Kullanıcının ürettiği içerik, Topluluğun gücü, Reklamcılığın dönüşümü, Dijital medyada reklam biçimleri, İçerik tüketimi-paylaşımı-üretimi, Kişiselleştirme, Hedefleme, Kullanıcı gizliliği, Reklam araştırmaları, Reklam modelleri, Yeni tüketici ve teknoloji trendleri, Yeni araştırma yaklaşımları, İnternette veri toplama, Veri çıkarım/işleme yöntemlerini kullanarak sosyal bilim, Veri toplama uygulaması.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri