Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
# Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
1 Alana ilişkin bilgilerini güncellemek adına bağımsız çalışmalar yürütür.
2 Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir.
3 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili disiplinlerarasındaki etkileşimi kavrar.
4 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar.
5 Alanı ile ilgili uzmanlık düzeyinde araştırma yöntemleri bilgisine sahiptir.
6 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır.
7 Farklı disiplinlerden gelen bilgileri halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki bilgileri ile birleştirir analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar ve değerlendirir.
8 Alanı ile ilgili nicel ve nitel araştırma yöntemlerini ileri düzeyde kullanır.
9 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki bir sorunu tespit eder, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır, sonuçları değerlendirir.
10 Çalışmalarını bağımsız ve ekip üyesi olarak yürütür.
11 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenme gereksinimlerini yönlendirir.
12 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını nitel ve nicel veriler ile destekleyerek alanındaki ve dışındaki gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır.
13 Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirir ve yönlendirir.
14 En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurar (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2)
15 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
16 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
17 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili konularda strateji geliştirir, uygulamaları yorumlar, elde edilen sonuçları hedefler doğrultusunda değerlendirir.
18 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinlerarası çalışmalarda uygular, bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır.
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri