Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Reklam Psikolojisi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Reklam Psikolojisi RHİ530 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. RASİME AYHAN YILMAZ
Dersin Veriliş Biçimi Yüzyüze
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu/eşkoşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler RHİ519 Reklam ve Toplum RHİ531 Pazarlama İletişiminde İçerik Yönetimi ve Planlaması
Okuma Listesi Zorunlu kaynak: Bob M. Fennis & Wolfgang Strobe ( 2016). The Psychology of Advertising. 2nd ed. Routledge. Önerilen kaynaklar:Daniel Kahneman ( 2016). Hızlı ve Yavaş Düşünme. Varlık Yayınları.Gerald Zaltman ( 2016). Tüketici Nasıl Düşünür? MediaCat .David Eagleman ( 2013) Beynin Gizli Hayatı. Domingo Yayınevi. Uğur Batı (2017). Sinaps. Doğan Kitap.Martin Lindstrom ( 2016). Buyology. Optimist
Değerlendirme vize ödevifinal ödevi
Staj & Uygulama bu ders için zorunlu staj/uygulama bulunmamaktadır
Katalog İçeriği Reklam Etkilerini Anlamak: İletişim ve psikolojik etkiler; Reklam Etkinliğini Kavramsallaştırmada Klasik ve Çağdaş Yaklaşımlar; Tüketicinin Reklamdan Bilgi Elde Etmesi ve Bilgiyi İşlemesi; Reklamın Tüketici Hafızasını Etkileyişi; Ürüne Yönelik Tutum Oluşumu; İkna ve Tutum Değişimi Prensipleri; Reklamın Satın Alma Davranışına Etkisi; İknanın Ötesinde; Online Reklamcılığı Anlamak; Online Bireysel İletişim Yoluyla İkna; Örnek Olay Çalışmaları.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri