Okuma Listesi |
Açıkgöz, K. (2003a). Aktif Öğrenme (2. bs.). İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları.Açıkgöz, K. (2003b). Etkili Öğrenme ve Öğretme (4.bs.). İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları.Açıkgöz, Ü. K. (1992). İşbirlikli Öğrenme: Kuram, Araştırma, Uygulama. Malatya:Uğurel Matbaası.Aslan, Canan (2017). Örnek Eğitim Durumlarıyla Türkçe - Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı YayıncılıkBilen, M. (2002). Plandan Uygulamaya Öğretim. Ankara: Anı Yayıncılık.Çetin,İ. (2015). Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.Demirel, Ö. (2004). Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: PegemA Yayıncılık.Demirel, Ö. (2005). Öğretimde Planlama ve Değerlendirme: Öğretme Sanatı. Ankara: PegemA Yayıncılık.Gömleksiz, M. (1997). Kubaşık Öğrenme. Adana: Baki Kitabevi.Gözütok, D. (2006). Öğretim İlke ve Yöntemleri. Ankara: Ekinoks Yayınları.Hesapçıoğlu, M. (2008). Öğetim İlke ve Yöntemleri. (Genişletilmiş 6. Baskı). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Kavcar, C. (1999). Edebiyat ve Eğitim. Ankara: Engin Yayınevi.Küçükahmet, L. (2001). Öğretim İlke ve Yöntemleri. (Gözden geçirilmiş 12. Baskı). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Senemoğlu, N. (2002). Gelişim, Öğrenme Ve Öğretim: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Ertem Matbaacılık.Sever, S. (2004). Türkçe öğretimi ve Tam Öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.Bunların yanı sıra ders boyunca farklı kaynaklar da önerilebilir.Çetiş, İsmail ve diğerleri, (2007), II. Meşrutiyet Dönemi Türk Edebiyatı, Ankara: Akçağ Yay.Genç Kalemler Dergisi, (1999), Haz. İsmail Parlatır ve N. Çetin, Ankara: TDK Yay. |
Katalog İçeriği |
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Temel Kavramlar; Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler; Öğretim İlkeleri; Öğrenme Kuramları: Davranışçı, Bitişiklik, Bağlaşımcılık, Sosyal bilişsel öğrenme; Öğrenme Kuramları: Gestalt, Bilgiyi işleme, Nörofizyolojik; Öğrenme Stratejileri ve Öğretimi; Öğretim Stratejileri: Sunuş, Buluş, Araştırma inceleme yoluyla öğretim; Öğrenme Stilleri ve Modelleri; Öğretme-Öğrenme Modelleri; İşbirliğine Dayalı Öğrenme; Öykü Tabanlı Öğrenme; Senaryo Tabanlı Öğrenme; Aktif Öğrenme: Temel ilkeler, Öğrenci-öğretmen rolleri; Aktif Öğrenme Teknikleri 1; Aktif Öğrenme Teknikleri 2; Aktif Öğrenme Teknikleri 3. |