Recommended Reading List |
Açıkgöz, K. (2003a). Aktif Öğrenme (2. bs.). İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları.Açıkgöz, K. (2003b). Etkili Öğrenme ve Öğretme (4.bs.). İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları.Açıkgöz, Ü. K. (1992). İşbirlikli Öğrenme: Kuram, Araştırma, Uygulama. Malatya:Uğurel Matbaası.Aslan, Canan (2017). Örnek Eğitim Durumlarıyla Türkçe - Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi. Ankara: Anı YayıncılıkBilen, M. (2002). Plandan Uygulamaya Öğretim. Ankara: Anı Yayıncılık.Çetin,İ. (2015). Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.Demirel, Ö. (2004). Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Program Geliştirme. Ankara: PegemA Yayıncılık.Demirel, Ö. (2005). Öğretimde Planlama ve Değerlendirme: Öğretme Sanatı. Ankara: PegemA Yayıncılık.Gömleksiz, M. (1997). Kubaşık Öğrenme. Adana: Baki Kitabevi.Gözütok, D. (2006). Öğretim İlke ve Yöntemleri. Ankara: Ekinoks Yayınları.Hesapçıoğlu, M. (2008). Öğetim İlke ve Yöntemleri. (Genişletilmiş 6. Baskı). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Kavcar, C. (1999). Edebiyat ve Eğitim. Ankara: Engin Yayınevi.Küçükahmet, L. (2001). Öğretim İlke ve Yöntemleri. (Gözden geçirilmiş 12. Baskı). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.Senemoğlu, N. (2002). Gelişim, Öğrenme Ve Öğretim: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Ertem Matbaacılık.Sever, S. (2004). Türkçe öğretimi ve Tam Öğrenme. Ankara: Anı Yayıncılık.Bunların yanı sıra ders boyunca farklı kaynaklar da önerilebilir. |
Catalog Content |
Basic Concepts in Teaching Turkish Language and Literature; Factors Affecting Learning; Teaching Principles; Learning Theories: Behaviorist, Adjacency, Connectivity, Social cognitive learning; Learning Theories: Gestalt, Information processing, Neurophysiological; Learning Strategies and Teaching; Instructional Strategies: Presentation, Invention, Research; Learning Styles and Models; Teaching-Learning Models; Collaborative Learning; Story Based Learning; Scenario Based Learning; Active Learning: Basic principles, Student-teacher roles; Active Learning Techniques 1; Active Learning Techniques 2; Active Learning Techniques 3. |