Okuma Listesi |
• ETKİNLİKLERLE MÜZE EĞİTİMİ KİTABI, Ferda Öztürk Kömleksiz, Pegem Yayınları• Üztemur, S., & Dere, İ. (2022). ‘I was not aware that I did not know’: developing a sense of place with place-based education. Innovation: The European Journal of Social Science Research, 1-17.• Dinç, E., & Üztemur, S. S. (2016). Afiş çalışmalarıyla ortaokul öğrencilerinin çevre farkındalıkları ve sosyal katılım becerilerinin geliştirilmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.• Üztemur, S., Dinç, E., & Acun, İ. (2018). Place-Based Education and Its Reflections on Social Studies Curriculum. Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE), 19(3).• Laçin Şimşek, C. (2011). Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Fen Eğitimi. C. Laçin Şimşek (Editör),• Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (1.Baskı), s. 1-23. Ankara: Pegem Akademi.• Linderman Matthies, P. & Knecht, S. (2011). Swiss Elementary School Teachers Attitudes Toward Forest Education. The Journal of Environmental Education, 42 (3), 152 167• Köseoğlu, F.ve Kanlı, U. (2019) Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu. Ankara: Nobel yayıncılık• Üztemur, S., Dinç, E., & Acun, İ. (2018). Müzeler ve tarihi mekânlarda uygulanan etkinlikler aracılığıyla öğrencilerin sosyal bilgilere özgü becerilerinin geliştirilmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (46), 294-324.• Üztemur, S., Dinç, E., & Acun, İ. (2017). Müze ve tarihi mekân uygulamalarının 7. sınıf öğrencilerinin müze ve tarihi mekân algılarına etkisi: bir eylem araştırması. Gelecek Vizyonlar Dergisi, 1(1), 9-20.• ÜZTEMUR, S., Erkan, D., & İsmail, A. (2018). Sosyal bilgiler öğretiminde müze ve tarihi mekân kullanımının 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarına etkisi: Bir eylem araştırması. Journal of Theoretical Educational Science, 11(1), 135-168. |