Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
|
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Bu ders için okuma listesi yoktur |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Sağlık Hizmetlerinde Kalite Kavramı: Sağlık hizmetlerinde kalitenin gelişimi; Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti: Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi; Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Ölçülmesi: Kalite yönetiminde ölçme, ölçüm özellikleri, Türkiye’de sağlık hizmetleri kalitesinin ölçümü. Kalite İyileştirmede Ekip Çalışması: Etkin bir ekibin sahip olması gereken bilgi, beceri ve tutumlar, Kalite iyileştirmede kullanılan ekip çeşitleri; Sürekli İyileştirme: PUKÖ döngüsü, FOCUS-PDCA modeli; Kalite İyileştirmede Kullanılan Araçlar: Kalite iyileştirme araçları, Sağlık Hizmetlerinde Akreditasyon, Belgelendirme ve Kalite Ödülleri: Kalite belgelendirmede temel kavramlar. |