Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
Prof. Dr. Nurcan TURAN |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece uzaktan eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersi alacak öğrencilere önerilen bir ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
İçli, G.E.(2008). Konut Pazarlaması, İstanbul: Beta Ya., Uslu, A (2000). Kişisel Satış Teknikleri, İstanbul: Beta Ya. |
Değerlendirme |
1. Arasınav Ödev (15)Final sınavı (50) |
Staj & Uygulama |
Bu derse ilişkin zorunlu bir staj uygulaması bulunmamaktadır. |
Katalog İçeriği |
Emlak Pazarlamasına Giriş: Pazarlama kavramı ve emlak pazarlaması, pazarlama anlayışları; Emlak Pazarlamasında Çevresel Faktörler: Çevre faktörleri, Pazarlama çevresi analizi; Emlak Pazarlamasında Tüketicinin Satın Alma Davranışları: Tüketici satın alma davranışı, satın alma karar süreci; Emlak Pazarlama Stratejisi: Pazar Bölümleme, Hedef Pazarın Seçimi ve Konumlandırma: Pazar bölümleme, Hedef pazarın seçimi, Konumlandırma; Emlak Sektöründe Pazarlama Karması: Emlak sektöründe ürün, fiyatlandırma, dağıtım, tutundurma; Emlak Pazarlamasında Kişisel Satış ve Satış Yönetimi: Satış yönetimi, Satış süreci; Emlak Pazarlamasında Etik: Kavramlar, ilke ve standartlar. |