Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • İşletme Yönetimi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İlkeleri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İlkeleri PZL104U I.YARIYIL 0+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Uzaktan eğitim
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışları
Okuma Listesi Pazarlama İlkeleri (2018). (Çev. Ed. Ercan Gegez),Beta YayınlarıPazarlama İlkeler ve Yönetim (2014). (Ed. B. Zafer Erdoğan) Ekin YayınlarıALTUNIŞIK, R., TORLAK Ö., ÖZDEMİR Ş., UZKURT C., ÖZMEN M., (2013), Pazarlama İlkeleri, Editör: Ömer TORLAK, Müjdat ÖZMEN, Anadolu Üniversitesi Yayın No: 3012, Açıköğretim Fakültesi Yayın No: 1965, Eskişehir
Değerlendirme 1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı
Staj & Uygulama Bu ders için staj veya uygulama yoktur.
Katalog İçeriği Pazarlamada Temel Kavramlar:Temel kavramlar ve anlayışlarda değişim; Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi: Çevre, Çevre analizi, Pazar fırsatları ve değerlendirilmesi; Tüketici Davranışlarının Analizi: Tüketici Davranış modeli, Tüketici davranışını etkileyen faktörler, Tüketici Karar süreci; Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması; Pazar Bölümlendirme Hedef Pazar Belirleme ve Konumlandırma; Pazarlama Karması ve Kararları: Ürün, Fiyat, Dağıtım, Tutunduma; Pazarlama Stratejileri:Strateji, Rekabet, Farklılaşma-Büyüme ve Hedef Pazar Stratejileri; Pazarlama Çabalarının Denetimi:Pazarlama Organizasyonu, Performans Ölçümü ve Denetim

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri