Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
Prof. Dr. Erdal DAĞTAŞ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Yok |
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Medya Ekonomisine Giriş: Medya ekonomisine yaklaşımlar; Medyada Tekelleşme Eğilimleri: Türkiye’de medya sahiplik yapısındaki değişim; Reklam Endüstrisi ve Medya: Reklam aracı olarak medya; Basın İşletmeciliği: İşletme türleri; Radyo-Televizyon Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği: Radyo ve televizyon işletmeciliği; Sinema Sektörünün Ekonomisi ve İşletmeciliği: Sinema sektörünün temel bileşenleri ve değer zinciri, Sinema endüstrisinde temel modeller, Yeni Medya ve Yaratıcı Endüstri: Yeni medyanın özellikleri, Dijital oyun endüstrisi; Medya İşletmelerinde Çalışanların Yaşamı: Basın sendikacılığı. |