Katalog İçeriği |
Boş Zaman ve Eğlence Pazarlaması: Boş Zaman Kavramı, Boş Zaman Aktiviteleri, Çevrim İçi Boş Zaman, Boş Zaman ve Rekreasyonel Faaliyetler, Eğlence Pazarlaması; Eğlence Deneyimi: Geleneksel ve Deneyimsel Pazarlamanın Özellikleri, Deneyim ve Eğlence Pazarlaması İlişkisi; Etkinlik: Etkinlik Kavramı ve Sınıflandırılması, Etkinlik Katılım Motivasyonları; Turizm ve Spor; Rekreasyonel Alışveriş; Kültüre Dayalı Eğlence: Sanat Pazarlaması, Festivaller, Müzik, Tiyatro, Müze, Film; Dijital ve Sanal Eğlence; Oyun ve Elektronik Spor (E-Spor): Oyun ve E-Spor Endüstrisinin Gelişimi, E-Spor ve Eğlence Deneyimi. |