Katalog İçeriği |
Pazarlamanın Temel Kavramları: İstek, İhtiyaç, Değişim, İlişki, Tüketici tarafından algılanan değer, Pazarlama teklifi, Pazarlama yönelimleri, İlişkisel pazarlama; Stratejik Pazarlama Planlaması: Rolü, Stratejik iş planı, Yıllık pazarlama planı; Pazarlama Çevresi: Mikro çevre,ve Makro çevre; Pazarlama Araştırması ve Pazarlama İçgörüsü: Pazarlama bilgi sistemleri, Pazarlama araştırması süreci; Tüketiciler ve Tüketici Davranışları:Satın alma süreci, Etkileyen faktörler; B2B (Endüstriyel) Pazarlar ve Endüstriyel Satınalma Davranışları; Pazar Bölümleme ve Hedef Pazarın Seçimi ve Konumlandırma Stratejileri, Pazarlama Karması: Ürün, Fiyat, Dağıtım kanalları, Tutundurma |