Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Kurumsal İletişim
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Kurumsal İletişim İLT368 VI.YARIYIL 3+0 4.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. ÇAĞLAR GENÇ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler
Okuma Listesi İLT 368 Kurumsal İletişim Dersi için önerilen yayınlardan bazıları şunlardır:1. Kurumsal İletişim. Edt. Ferruh Uztuğ. A.Ü. Yayınları2. Cornelissen, Joep (2011). Corporate communication: A Guide to Theory and Practice. Sage.3. Goodman, Michael B. (2015). Corporate communication : critical business asset for strategic global change. New York : Peter Lang.4. Argenti, Paul A. (2009). Strategic corporate communication : a global approach for doing business in the new India. New York : McGraw-Hill.5. Argenti, Paul A. (2009). Corporate communication. Boston: McGraw-Hill/Irwin6. Belasen, Alan T. (2008). The theory and practice of corporate communication : a competing values perspective. Los Angeles, Calif. : SAGE Publications.7. Riel, Cees B. M. van and Fombrun, Charles J. (2007). Essentials of corporate communication : implementing practices for effective reputation management. London : Routledge, 2007.8. Riel, Cees B. M. van (1995). Principles of corporate communication. London: Prentice Hall. 9. A Handbook of corporate communication and strategic public relations : pure and applied .Edited by Sandra Oliver. London : Routledge, 2004.10. Kitchen, Philip J. and Schultz, Don E. (2001). Raising the corporate umbrella : corporate communications in the 21st century.
Değerlendirme 1 Ara sınav, 1 Final sınavı.
Staj & Uygulama
Katalog İçeriği Temel kavramlar ve tanımları; Kurumsal iletişimin sınıflandırılması; Yönetim iletişimi, örgütsel iletişim, pazarlama iletişimi; Kullanılan araç, teknik ve stratejiler; Kurumsal marka; Kurum kimliği, kurum imajı ve kurumsal tasarım; Kurumsal algı ve itibar; Kurum kültürü; Kurum kültürü ve değerlerin çalışanlara benimsetilmesi; Medya ile ilişkiler; Paydaşlarla iletişim; Hafta Kriz iletişimi; Kurumsal sosyal sorumluluk; Örnek olay incelemesi.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri