Okuma Listesi |
Gibb, G. S., & Dyches, T. T. (2016). IEPs: Writing quality individualized education programs (3. Basım). Pearson. *Gürsel, O. (2000) Bireyselleştirilmiş eğitim programlarının geliştirilmesi. O. Gürsel (Ed.). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.Gürsel, O. (2007). Kaynaştırma uygulamalarında öğrenmenin değerlendirilmesi. S. Eripek (Ed.). İlköğretimde Kaynaştırma (s. 181-200). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları.*Gürsel, O., & Vuran, S. (2009). Değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarını geliştirme. İ. H. Diken (Ed.). İlköğretimde Kaynaştırma. İçinde (s. 193-230). Ankara: Pegem Akademi.*Kargın, T. (2007). Eğitsel değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama süreci, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 8(1), 1-13. *Kargın, T. (2010). Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama ve öğretimin bireyselleştirilmesi. İ. H. Diken (Ed.). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim. İçinde (s. 59-87). (2. Baskı) Ankara: Pegem Akademi.*Özyürek, M. (2009). Bireyselleştirilmiş eğitim programını geliştirme ve temelleri. (6. Baskı). Ankara: Kök Yayıncılık. |