Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. SERPİL KOÇDAR |
Dersin Veriliş Biçimi |
Yüz yüze |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin ön koşul ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Önerilen ders bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
Jung,I., & Latchem, C. (2012). Quality assurance and accreditation in distance education and e-learning: Models, policies and research. Newyork, NY: Routledge.Ossiannilsson, E., Williams, K., Camilleri, A. F., & Brown, M. (2015). Quality models in online and open education around the globe. State of the art and recommendations. Norveç: International Council for Open and Distance Education Report Series.Stella, A., & Gnanam, A. (2004). Quality assurance in distance education: the challenges to be addressed. Higher Education, 47(1), 143-160. |
Değerlendirme |
1 vize (klasik), 1 final (klasik) ve 2 ödev |
Staj & Uygulama |
Staj ve uygulama bulunmamaktadır. |
Katalog İçeriği |
Temel Kavramlar; Uzaktan Eğitim, Çevrimiçi öğrenme, Açıköğretim, Açık ve uzaktan öğrenme; Temel Kavramlar: Kalite güvencesi, Kalite, Akreditasyon, Değerlendirme, Denetim, Onaylama, Tanıma; Türkiye’deki ve Dünyadaki Uygulama Süreçleri: Süreçlerin işleyişi, Yönetmelikler, Kuruluşlar, Ölçütler; Ders Kalite Ölçütleri; Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Kalite; Engelli Öğrenenlere Verilen Hizmetlerde Kalite; Uzaktan Eğitimde Kalite Süreçlerine Genel Bakış. |