Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Tezsiz YL
  • Pazarlama Yönetimi Uzaktan Öğretim Tezsiz Tezsiz YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Endüstriyel/B2B Pazarlama Stratejileri
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Endüstriyel/B2B Pazarlama Stratejileri PZY504 II.YARIYIL 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi 1. Phadtare, Milind T. (2014), Industrial Marketing-Phi, -Edn-22. Selvi Murat Selim, (2007), İlişkisel pazarlama, Detay Yayıncılık, Ankara3. Morris Michael H., (1992), Industrial and organizational marketing, MacMillan publishing Company, 2th.ed., New York4. Brennan Ross, Canning Louise, McDowell Raymond, (2011), Business to Business Marketing, 2th ed., Sage, London5. Weele Arjan J.Van, (2014), Satın alma ve tedarik zinciri yönetimi: analiz, strateji, planlama ve uygulama, 5. Basımdan çeviri, çev. Timuçin Binder, Çev. Editörü: Metin Çancı, Literatür yayınları, Ekim, İstanbul6. Robbins Stephen P., Judge Timothy A., (2013), Örgütsel Davranış, 14. Basımdan çeviri, Çeviri Editörü: Prof. Dr. İnci Erdem, Nobel, Ankara7. Balta Nezihe Figen, (2006), Endüstriyel Pazarlama, Nobel, Ankara8. Ersoy Nezihe Figen (2015) Endüstriyel/B2B Pazarlarda Müşteri Davranışları ve Satın alma Merkezi Analizi, Detay Yayıncılık, Ankara
Değerlendirme 1 vize, 1 Final
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Endüstriyel/B2B Pazarlamaya Giriş; Endüstriyel/B2B Pazarlamanın Nitelikleri; Satın Alma Fonksiyonu; Örgütsel Satın Alma Davranışı; Endüstriyel/B2B Pazarlarda Bölümleme, Hedef pazar seçimi ve konumlama; Yeni Ürün Geliştirme ve Ürün Yönetimi; Endüstriyel/B2B Pazarlama Kanalları; Müşteri ile Diyalog Kurmak; Reklam Yoluyla İletişim; Satış ve Satış Yönetimi; Endüstriyel/B2B Fiyatlama ve Pazarlık/Müzakere; Pazarlama Çabalarını Değerlendirme; Müşteriyi Elde Tutma ve Sadakat.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri