Recommended Reading List |
1. Phadtare, Milind T. (2014), Industrial Marketing-Phi, -Edn-22. Selvi Murat Selim, (2007), İlişkisel pazarlama, Detay Yayıncılık, Ankara3. Morris Michael H., (1992), Industrial and organizational marketing, MacMillan publishing Company, 2th.ed., New York4. Brennan Ross, Canning Louise, McDowell Raymond, (2011), Business to Business Marketing, 2th ed., Sage, London5. Weele Arjan J.Van, (2014), Satın alma ve tedarik zinciri yönetimi: analiz, strateji, planlama ve uygulama, 5. Basımdan çeviri, çev. Timuçin Binder, Çev. Editörü: Metin Çancı, Literatür yayınları, Ekim, İstanbul6. Robbins Stephen P., Judge Timothy A., (2013), Örgütsel Davranış, 14. Basımdan çeviri, Çeviri Editörü: Prof. Dr. İnci Erdem, Nobel, Ankara7. Balta Nezihe Figen, (2006), Endüstriyel Pazarlama, Nobel, Ankara8. Ersoy Nezihe Figen (2015) Endüstriyel/B2B Pazarlarda Müşteri Davranışları ve Satın alma Merkezi Analizi, Detay Yayıncılık, Ankara |