Okuma Listesi |
Yonca Gürol vd. (2010). \"KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KAVRAMI VE GELISMEKTEOLAN ÜLKELERDE KONUYA BAKIS\" İ. Ü. Sosyal Bilimler Dergisi, No:43, (Ekim).Ozan Nadir Alakavuklar, Selcen Kılıçaslan ve Engin Bağış Öztürk (2009). “Türkiye’de Hayırseverlikten Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Geçiş: Bir Kurumsal değişim Öyküsü” Yönetim Araştırmaları Dergisi, C:9, S:2Ozan Nadir Alakavuklar, Selcen Kılıçaslan ve Engin Bağış Öztürk (2009). “Türkiye’de Hayırseverlikten Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Geçiş: Bir Kurumsal değişim Öyküsü” Yönetim Araştırmaları Dergisi, C:9, S:2Türkiye’de Kurumsal Sosyal Sorumluluk Değerlendirme RaporuYonca Gürol vd. (2010). \"KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KAVRAMI VE GELISMEKTEOLAN ÜLKELERDE KONUYA BAKIS\" İ. Ü. Sosyal Bilimler Dergisi, No:43, (Ekim).Ozan Nadir Alakavuklar, Selcen Kılıçaslan ve Engin Bağış Öztürk (2009). “Türkiye’de Hayırseverlikten Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Geçiş: Bir Kurumsal değişim Öyküsü” Yönetim Araştırmaları Dergisi, C:9, S:2Ozan Nadir Alakavuklar, Selcen Kılıçaslan ve Engin Bağış Öztürk (2009). “Türkiye’de Hayırseverlikten Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Geçiş: Bir Kurumsal değişim Öyküsü” Yönetim Araştırmaları Dergisi, C:9, S:2Türkiye’de Kurumsal Sosyal Sorumluluk Değerlendirme Raporu |
Katalog İçeriği |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Kavramı ve Kapsamı: Tanımı, Önemi, Yararları; KSS ile İlgili Kavramlar; KSS Kavramının Gelişimi: Dünyadaki gelişimi, Türkiye’deki gelişimi; Düzenleyici Oluşum ve Standartları; Trendleri ve Gelişme Nedenleri; Kurumsal Sosyal Girişimler: Sosyal amaç teşvikleri ve hayırseverlik, Toplum gönüllülüğü, Sosyal inovasyon ve girişimcilik, Sorumluluk taşıyan iş uygulamaları, Kurumsal sosyal pazarlama, Amaca yönelik Pazarlama; Etik Kavramı ve Yaklaşımları; Pazarlama ve Etiksel İkilemler; Etiksel Karar Alma; Tüketici Etiği. |